تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت‌های صورت بوده که با بالا رفتن سن ارتفاع آن کاهش یافته، حجم لب کم شده و برجستگی آن کاهش می‌یابد. برای رفع این تغییرات تزریق ژل لب می‌تواند بسیار مفید باشد.

تزریق ژل لب​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان تزریق ژل لب ، فرم زیر را پر کنید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لب پایینی به طور طبیعی از لب بالایی حجیم تر و بزرگ تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها یکسان هستند که تقارن و حجم در این دو نیمه بسیار مهم است. کاری که در تزریق ژل لب انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت افزوده می شود.

نحوه تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب، همانند خدمات دیگر مثل تزریق ژل زیر چشم بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. از این رو پزشک معالج باید ابتدا شناخت کافی و دقیق از اجزای صورت و ساختمان پوست داشته باشد. سپس به تکنیک این روش که شامل مقدار تزریق، محل مناسب و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است به صورت حرفه ای و کامل تسلط داشته باشد. سطحی یا عمقی تزریق شدن ژل و مقدار ژل تزریق شده، به نوع ماده استفاده شده بستگی دارد.

تصویر مراجعه کننده زن در حال انجام تزریق ژل لب

ترکیبات هیالورونیک اسید در تزریق ژل لب

ترکیبات هیالورونیک اسید به دلیل جذب آب فراوان در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این مسئله نیاز به حجم کمتری از ژل، برای فرورفتگی‌ ها و تصحیح چین‌ ها دارد. این ژل می تواند در نواحی مختلف همچون لب، پیشانی و… تزریق شود.

هر چیزی که درباره تزریق ژل لب باید بدانید

قطعاً لب یکی از مهم ترین اجزای صورت هر انسانی است که تأثیر زیادی در زیبایی او دارد. از این رو، خیلی از افرادی که لب های باریک دارند، از روش های مختلفی برای حجم دهی آن استفاده می کنند. تزریق ژل لب‌ها یکی از رایج ترین روش هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. با استفاده از این روش، شما می توانید لب های خود را به بهترین شکل ممکن در بیاورید و فرم زیبایی به آن ها بدهید.

برخی از افراد به صورت مادرزادی لب های خیلی باریک و کوچکی دارند و همین مسئله باعث می شود چهره آن ها زیبا به نظر نرسد. علاوه بر این، ممکن است بخشی از لب شما از بخش دیگر کوچک تر باشد. به بیان دیگر، عدم تقارن می تواند تأثیر زیادی در زیبایی به نظر نرسیدن نداشته باشد. در اینجاست که اهمیت تزریق ژل لب به میان می آید. این روش به شما کمک می کند که فرم لب خود را به بهترین حالت ممکن در بیاورید.

هر چیزی که درباره تزریق ژل لب باید بدانید.

تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب به فرایندی گفته می شود که در آن نوعی ژل را با استفاده از سرنگ بسیار باریکی به لب متقاضی تزریق می کنند. این روش باعث می شود لب شما حالت زیبایی به خود بگیرد. در فرایند تزریق، اول از همه پزشک متخصص باید لب شما را به خوبی معاینه کند تا متوجه شود چه مقدار ژل برای آن مورد نیاز است.

مقدار ژل برای تزریق ژل لب‌ها به نوع لب و همچنین سلیقه متقاضی بستگی دارد. بدین ترتیب، شما می توانید بسته به سلیقه خود، از پزشک بخواهید مقدار ژل کافی را به لب شما تزریق کند. بعد از تعیین مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق، پزشک متخصص لب شما را بی حس می کند تا مطمئن شود که احساس دردی نخواهید داشت.

بعد از این که محل تزریق را با استفاده از الکل یا محلول ضد میکروبی کاملاً استریل کرد، ژل را با استفاده از سرنگ بسیار باریکی و در زاویه مناسب، به لب شما تزریق می کند. بعد از گذشت کمی زمان، می توانید نتیجه آن را مشاهده کنید که البته شاید کمی اغراق آمیز باشد. همین دلیل هم کمی طول می کشد تا نتیجه طبیعی آن نمایان شود.

گفتنی است که بسیاری از کسانی که از این روش استفاده می کنند از روش های دیگر مانند تزریق ژل گونه هم استفاده می کنند.

آشنایی با تزریق ژل لب

ماندگاری تزریق ژل لب

به طور کلی، تزریق ژل لب نوعی روش موقتی شناخته می شود که باید هر چند ماه یک بار برای ترمیم آن مجدداً به پزشک مراجعه کنید. مدت زمان ماندگاری این ژل به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان گفت که در همه افراد در زمان خاصی ماندگاری آن از بین می رود.

برای مثال، ژل های متنوعی برای انجام این کار وجود دارند که هر یک از آن ها ماندگاری به خصوصی دارند. از این رو، از پزشک بخواهید که بهترین ژل با ماندگاری بالا برای تزریق ژل حجم دهنده لب شما را انتخاب کند. علاوه بر این، میزان ژلی که برای تزریق انتخاب می کنید نیز در این زمینه دخیل است. مثلاً اگر مقدار ژل بیشتری برای تزریق خود تعیین کرده باشید، ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

در نهایت، موضوع بسیار مهمی که در هر فرد با شخص دیگر متفاوت است، متابولیسم بدن هر کسی است که باعث می شود تزریق ژل لب ماندگاری متفاوتی داشته باشد. برخی از افراد به خاطر داشتن متابولیسم سریع، مجبور می شوند برای رسیدن به نتیجه دلخواه و ماندگاری ژل لب در زمان های کمتری به پزشک مراجعه کنند.

همه این عوامل تأثیر بسیار زیادی در مدت زمان ماندگاری ژل لب می گذارند. اما به طور کلی، مدت زمان ماندگاری این ژل فقط چند ماه است که بعد از گذشت این زمان باید مجدداً برای ترمیم آن اقدام کنید. کمترین زمان ماندگاری ژل، تقریبا 6 ماه است و افرادی که متابولیسم سریع دارند و یا از ژل نامرغوبی استفاده کرده اند، باید بعد از گذشت 6 ماه برای ترمیم به پزشک مراجعه کنند. این در حالی است که این امکان وجود دارد که ماندگاری ژل برای برخی از افراد به 9 تا 10 ماه هم برسد.

میزان ماندگاری ژل های لب

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب انواع متفاوتی دارد و هر یک از آن ها بسته به نیاز و سلیقه مشتری انتخاب می شود. برای انتخاب بهترین مدل برای لب، باید به فرم صورت خود توجه زیادی کنید. در این امر، می توانید از نظر و تجربه پزشک نیز کمک بگیرید که در این زمینه تخصص زیادی دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین روش ها و مدل های تزریق ژل حجم دهنده لب را مشاهده می کنید و می توانید یکی از آن ها را برای صورت خود انتخاب نمایید.

تزریق ژل لب روسی

مدل لب روسی یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های تزریق ژل لب است که لب را به صورت قلب شکل در می آورند و دقیقاً شبیه به عروسک های روسی می شود. در این روش، به جای این که حجم زیادی از ژل را به لب تزریق کنند، با استفاده از روش های خاصی لب بالایی را به سمت بالا هدایت می کنند.

از این رو، می توان نتیجه گرفت که این روش نسبت به روش های دیگر خیلی طبیعی تر است و برخلاف مدل قلبی، لب های شما حالت بیش از اندازه برجسته ای به خود نمی گیرند. پزشکی که می خواهد تزریق ژل لب مدل روسی را برای شما انجام دهد، سرنگ ژل را به صورت عمودی از پایه لب تزریق می کند. کلینیک ترنم یکی از مدرن ترین مراکز برای انجام این تزریق است که متخصصان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

تزریق ژل لب مدل روسی جخ شکلی است ؟

تزریق ژل لب مدل عروسکی

همان طور که از اسم آن معلوم است، در تزریق ژل لب مدل عروسکی، قرار است لب شما حالت عروسکی به خود بگیرد. در این فرایند، غالباً لب های پایینی نسبت به لب های بالایی، حجم بیشتری می گیرند. در نتیجه، لب پایینی بیشترین فرم را به خود می گیرد و باعث می شود شما شبیه به باربی عروسکی به نظر برسید. علاوه بر این، پزشکان متخصص در روش تزریق ژل حجم دهنده لب ها مدل عروسکی، قسمت V شکل لب بالایی شما را بیشتر از مدل های دیگر تقویت می کنند که باعث می شود بیشتر به چشم بیاید.

مهم ترین دلیلی که خیلی از افراد مدل عروسکی را برای تزریق ژل لب خود ترجیح می دهند، این است که حالتی جوان تر به شما می دهد. از این رو، این روش تأثیر زیادی در تغییر کلی چهره شما دارد. اگر شما هم می خواهید حالتی عروسکی و جوان به خود بگیرید، تزریق ژل لب مدل عروسکی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

تزریق ژل لب طبیعی

برخلاف موارد قبلی، روش دیگری برای تزریق ژل لب وجود دارد که چهره شما را چندان تغییر نمی دهد و با استفاده از آن فقط می توانید نقص های لب خود را از بین ببرید. علاوه بر این، اگر لب باریکی دارید هم می توانید با تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی برای طبیعی جلوه کردن آن و برجسته به نظر رسیدن کاملاً طبیعی آن استفاده کنید. در این روش، پزشکان از مقدار ژل کاملاً کنترل شده ای استفاده می کنند تا افزایش حجم لب شما بسیار نامحسوس باشد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این روش، حتی خیلی از افراد متوجه نمی شوند که شما تزریق ژل لب انجام داده اید. پس اگر به دنبال روشی طبیعی برای زیباتر به نظر رسیدن هستید که کسی متوجه این موضوع نشود، از پزشک خود بخواهید کار تزریق ژل لب را برای شما به صورت کاملاً طبیعی انجام دهد.

تزریق ژل لب مدل گرد

یکی دیگر از روش های خیلی محبوب در تزریق ژل لب که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان و به خصوص ایران دارد، مدل گرد است. این روش برای کسانی که دوست دارند لب های برجسته ای داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است که باعث می شود به لب های شما فرم جدیدی بدهد.

برای این که این تزریق برای شما با موفقیت انجام شود، پزشک متخصص در ابتدا جلسه مشاوره ای با شما برگزار می کند و بعد از معاینات لازم، تعیین می کند که چه مقدار ژل برای تزریق ژل لب مدل گرد برای شما نیاز است. در این فرایند، بهتر است نظر پزشک را نیز درباره مدل گرد بپرسید. پزشک با استفاده از تخصص و تجربه خود در این زمینه، می تواند به شما کمک کند که آیا این مدل به صورت شما می آید یا خیر.

مدل لب گرد، ظاهری جذاب به صورت شما می دهد و اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید لب های برجسته ای داشته باشید و لب های شما بیشتر از سایر اجزای صورت به چشم بیایند، تزریق ژل لب مدل گرد می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. البته فراموش نکنید که در این زمینه، پزشک شما باید تخصص کافی داشته باشد.

تزریق ژل لب مدل چاک دار

از دیگر مدل های خیلی محبوب در تزریق ژل لب که طرفداران زیادی در کشور ما دارد، تزریق ژل لب مدل چاک دار است. در این روش، لب پایین را چاک دار می کنند که باعث برجسته تر به نظر رسیدن آن می شود.

برای انجام این کار، پزشک متخصص در ابتدا در وسط لب پایین شما، یک شکاف ایجاد می کند و سپس در همان جا هم ژل را به لب تزریق می کند. در نتیجه، می توان گفت که این روش نسبت به بقیه مدل ها تهاجمی تر است و باید خیلی مواظب باشید؛ اما بعد از گذشت کمی زمان، از نتیجه حاصله لذت خواهید برد.

چاک دار کردن وسط لب پایین باعث می شود که اطراف چاک برجسته تر به نظر برسند. خیلی از افراد اعتقاد دارند که تزریق ژل لب با استفاده از این روش موجب افزایش جذابیت چهره می شود. اگر شما هم می خواهید از این روش برای تزریق ژل لب خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم حتماً به کلینیک معتبری برای انجام این کار مراجعه فرمایید تا از بروز هر گونه عوارضی پیشگیری کنید.

زیرا در صورتی که کلینیک مورد نظر شما تجهیزات کافی نداشته باشد، می تواند باشد باعث بروز عوارض جبران ناپذیری شود. علاوه بر این، تخصص پزشکی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. کلینیک ترنم یکی از بهترین مراکزی است که علاوه بر تجهیزات مدرن و پیشرفته، پزشکان متخصص و با تجربه ای دارد و شما را مطمئن می کند که هرگز از تزریق ژل لب پشیمان نخواهید شد.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

در ابتدای این مقاله هم به اختصار گفتیم که اولین کاری که پزشک برای تزریق ژل لب انجام می دهد، اعمال داروی بی حسی است. با اعمال داروی لیدوکائین، درد تزریق ژل لب تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند و حتی این امکان وجود دارد که موقع اعمال آن اصلا متوجه نشوید. در کل می توان گفت که تزریق ژل نسبت به بسیاری از روش های دیگر مانند تزریق بوتاکس مشکلات کمتری را به همراه دارد.

شاید کل دردی که برای تزریق ژل لب احساس کنید، یک سوزش خیلی جزئی و کم باشد که بعد از گذشت کمی زمان از بین می رود. برخی از افراد احساس ضربان هم در لب خود داشتند که اصلا نگران کننده نیست. زیرا اگر پزشک متخصص داروی بی حسی را به درستی اعمال کند، هیچ گونه درد زیادی احساس نخواهید کرد. به طور کلی، درد تزریق ژل لب بسیار جزئی و قابل تحمل است و نیازی به نگرانی نیست.

البته توجه داشته باشید که وقتی در این فرایند از بی حسی استفاده می شود، برای حرکت دادن لب های خود کمی با مشکل مواجه می شوید. از این رو، شاید دقیقاً بعد از اتمام فرایند تزریق، مشخص نباشد که لب شما دقیقاً چه فرمی دارد. به همین دلیل هم برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید کمی صبر کنید.

بهترین دکتر ژل لب تهران

همان طور که تاکنون متوجه شدید، تزریق ژل لب یکی از عوامل بسیار مهمی است که تأثیر فوق العاده زیادی در زیبایی چهره دارد. از این رو، پزشک متخصص شما باید تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد. همچنین تجهیزات کلینیک تأثیر زیادی در فرایند موفقیت آمیز بودن تزریق ژل لب می گذارد. کلینیک ترنم یکی از معتبرترین مراکز برای تزریق ژل به شمار می رود که با در دست داشتن پزشکان متخصص و با تجربه، شما را مطمئن می کنند که بهترین نتیجه را از تزریق ژل لب می گیرید.

سوالات متداول تزریق ژل لب

آیا ترکیبات هیالورونیک اسید در تزریق ژل لب استفاده می شود؟

بله ترکیبات هیالورونیک اسید به دلیل جذب آب فراوان در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این مسئله در تزریق به لب نیز استفاده می شود

آیا تزریق ژل لب تکنیک های متفاوتی دارد؟

بله، تزریق ژل لب تکنیک های متفاوتی دارد به طور مثال ژل لب روسی تکنیک خاصی در تزریق ژل و فرم دهی به لب است

بعد از تزریق ژل لب چه کنیم؟

بعد از این که تزریق ژل لب برای شما به اتمام رسید، باید حداقل تا 48 ساعت بعد از تزریق، بیشتر از قبل آب بنوشید. همچنین تا دو روز از انجام فعالیت های شدید خودداری نمایید و در محیط های خیلی گرم نروید. اگر اهل آرایش کردن هستید، این کار را حداقل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل به تعویق بیندازید.

برای تزریق ژل لب چه مقدار ژل نیاز است؟

مقدار ژل برای لب به سلیقه شما بستگی دارد. اگر می خواهید حالت طبیعی داشته باشید و تزریق ژل لب تا چند آن در صورت شما نمایان نباشد، بهتر است از مقدار کمتری استفاده کنید که احتمالاً یک سی سی کافی است. البته در این زمینه باید حتماً نظر پزشک را بپرسید.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

در صورتی که کلینیک معتبری برای تزریق ژل لب انتخاب نکنید، ممکن است عوارض زیادی به وجود بیاید. برای مثال، شاید ژل به خوبی پخش نشود و بخشی از لب شما متورم تر از بخش دیگر باشد. همچنین عوارضی مانند عفونت و پس زدن ژل نیز در کلینیک های نامعتبر رخ می دهد.

چه زمانی باید برای تزریق مجدد ژل لب اقدام کنیم؟

زمان مناسب برای مراجعه مجدد تزریق ژل لب به میزان ماندگاری آن بستگی دارد. در شرایط معمولی، پزشکان توصیه می کنند که وقتی بین 25 تا نهایتا 30 درصد از ژل هنوز روی لب شما وجود دارد، برای ترمیم آن مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. علاوه بر این، کلینیک ها و مراکز معتبر تر هزینه منطقی تر از شما می گیرند. پس هرگز فریب کلینیک ها و مراکز ارزان قیمت را نخورید.

مشاوره رایگان از کلینیک ترنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای