مزوتراپی جوانساز و آبرسان

یکی از مسائلی که امروزه ذهن افراد را با توجه به مشکلات زیاد از قبیل آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، استرس و بسیاری از عوامل دیگر در گیر کرده است، داشتن پوست سالم و مراقبت های پوستی می باشد که پیشنهاد ما مزوتراپی جوانساز و آبرسان به شماست.

مزوتراپی جوانساز و آبرسان​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان مزوتراپی ، فرم زیر را پر کنید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شادابی پوست با مزوتراپی آبرسان

یکی از روش هایی که به وسیله آن می توان شادابی، رطوبت و طراوت را به پوست برگرداند مزوتراپی جوانساز و آبرسان می باشد. به استفاده از ترکیب خاصی از آنتی اکسیدان ها، اسید آمینه ها، مواد ترمیم کننده، اسید هیالورونیک، ترکیبات گیاهی و چند مواد دیگر مزوتراپی می گویند. این ترکیب ها به وسیله ی سوزن های ریز و ظریف وارد لایه ی میانی پوست فرد شده و سبب تحریک پوست می شود تا اسید هیالورونیک، الاستین و کلاژن بیشتری تولید کند بدین ترتیب پوست فرد جوان تر، شاداب تر و مرطوب تر می گردد.

درخشندگی پوست با مزوتراپی جوانساز

هدف از انجام مزوتراپی جوان سازی، استحکام و درخشندگی پوست است. برای آب رسانی به پوست خشک مزوتراپی آب رسان روشی ایده آل است زیرا سبب آب رسانی مستقیم به پوست می گردد. این روش به صورت های مختلفی از جمله به صورت دستی، به وسیله ی سرنگ و هم به وسیله ی دستگاه مخصوص خود که تفنگ مانند بوده و تعدادی سوراخ یکسان در پوست ایجاد می کند، انجام می شود مواد تقویت کننده و آب رسان به صورت مستقیم وارد لایه ی میانی پوست یا همان مزودرم می شود. ترکیب های مورد استفاده در مزوتراپی آب رسان قابل تنظیم است و بسته به هدف های مختلف می تواند متنوع باشد.

نقاط تزریق مزوتراپی صورت شامل کدام نواحی است؟

تزریق مزوتراپی به زیر چشم ها

مزوتراپی زیر چشم یکی از نواحی مزوتراپی است که با هدف جوانسازی پوست ظریف زیر چشم انجام می شود. این شامل تزریق یک کوکتل مزوتراپی سفارشی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و سایر مواد مغذی به طور مستقیم به ناحیه مورد نظر است. مزو زیر چشم می‌تواند به کاهش ظاهر حلقه‌های سیاه، خطوط ریز و پف‌کردگی کمک کند و ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر ایجاد کند. مزوتراپی زیر چشم اغلب به دلیل توانایی آن در ایجاد بهبودهای ظریف و در عین حال قابل توجه با حداقل زمان نقاهت مورد توجه قرار می گیرد.

سوالات متداول مزوتراپی جوانساز و آبرسان

آیا در مزوتراپی جوانساز دردی هم حس می‌شود؟

خیر چون از سرنگ های بسیار ریز استفاده می‌شود شما دردی را حس نمی‌کنید.

مزوتراپی پوست آیا باعث درخشان شدن پوست می‌شود؟

بله کاملا، بلافاصله بعد از انجام شما این موضوع را حس می‌کنید.

مشاوره رایگان از کلینیک ترنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای