مزوتراپی چربی سوز

مزوتراپی چربی سوز یک روش زیبایی غیرجراحی است که از تزریق برای تجزیه و حل کردن چربی در مناطق کوچک بدن استفاده می‌شود. این روش شامل تزریق محلول فسفاتیدیل کولین و اسید دئوکسی کولیک به ناحیه مورد نظر است. این محلول باعث تجزیه سلول‌های چربی می‌شود که سپس از طریق سیستم لنفاوی از بدن خارج می‌شوند. مزوتراپی لاغری معمولا به چندین جلسه نیاز دارد که به میزان چربی و نتایج دلخواه فرد بستگی دارد. هر جلسه می‌تواند از 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.

مزوتراپی چربی سوز​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان مزوتراپی ، فرم زیر را پر کنید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزوتراپی چربی سوز معمولاً در مطب یا کلینیک پزشکی توسط یک پزشک مجرب یا متخصص زیبایی انجام می‌شود. توجه به این نکته مهم است که لیپودیسلو یا مزوتراپی چربی سوز یک روش کاهش وزن نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم استفاده شود. معمولاً برای هدف قرار دادن نواحی کوچک چربی، مانند پهلوها، غبغب، شکم و چربی روی ران‌ها، باسن و شکم کاربرد دارد.

مزوتراپی چربی سوز شکم

همانطور که گفته شد مزوتراپی یک روش زیبایی غیرجراحی است که از تزریق برای تجزیه و حل کردن نواحی کوچک چربی ناخواسته استفاده می‌کند. در حالی که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و کاهش چربی شکم استفاده کرد، نباید آن را جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم در نظر گرفت. برای از بین بردن چربی شکم، ترکیبی از یک رژیم غذایی متعادل، فعالیت بدنی منظم و یک سبک زندگی سالم ضروری است. برای کاهش چربی شکم به طور خاص، تمرکز بر کاهش چربی کلی بدن از طریق محدود کردن کالری دریافتی و ورزش منظم مهم است. رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین‌های بدون چربی و غلات و غذاهای فرآوری شده و قندهای اضافه شده کم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
به طور خلاصه، برای از بین بردن چربی شکم با استفاده از مزوتراپی، تمرکز بر کاهش چربی کلی بدن از طریق ترکیبی از محدودیت کالری و ورزش منظم، رژیم غذایی سالم، خواب کافی و مدیریت استرس مهم است. مزوتراپی می‌تواند برای هدف قرار دادن و کاهش مناطق کوچک چربی استفاده شود، اما نباید آن را جایگزین یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم در نظر گرفت.

مزوتراپی چربی سوز شکم

مزایای مزوتراپی چربی سوز

یکی از مزایای اصلی مزوتراپی لاغری یا مزوتراپی چربی سوز این است که یک روش غیر تهاجمی‌است که نیازی به برش یا بیهوشی ندارد. این به این معنی است که پس از عمل نیازی به زمان بهبودی نیست و بیماران می‌توانند بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. یکی دیگر از مزایای این روش این است که می‌تواند مناطق کوچکی از چربی‌های ناخواسته را که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، هدف قرار دهد. این نواحی شامل رانها، پهلوها، غبغب و باسن و شکم می‌باشد.

مزوتراپی چربی سوز همچنین می‌تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند، زیرا این روش تولید کلاژن را تحریک می‌کند که می‌تواند منجر به سفت‌تر شدن پوست شود. همچنین توجه به این نکته مهم است که مزوتراپی یک روش نسبتاً بدون درد است و معمولاً توسط بیماران به خوبی تحمل می‌شود. ممکن است در محل تزریق احساس ناراحتی یا تورم داشته باشید، اما این عوارض معمولا کوتاه‌مدت هستند. به طور خلاصه، مزوتراپی چربی سوز مزایای زیادی را برای کسانی که به دنبال کاهش نواحی کوچک چربی ناخواسته هستند ارائه می‌دهد، این یک روش غیر تهاجمی‌است که نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، می‌تواند مناطق کوچکی از چربی‌های ناخواسته را که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، هدف قرار دهد. و همچنین می‌تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند. مهم است که قبل از انجام این روش با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

هزینه مزوتراپی شکم و پهلو

هزینه لیپودیسولو که به مزوتراپی لاغری هم معروف است، بسته به عوامل متعددی از جمله محل درمان، سابقه پزشکی که این روش را انجام می‌دهد و میزان درمان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. مهم است که توجه داشته باشید که هزینه مزوتراپی چربی سوز ممکن است بسته به نوع محصولات استفاده شده متفاوت باشد. به این صورت که با استفاده از محصولات درجه یک هزینه نهایی نیزافزایش پیدا می‌کند. ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به جلسات متعدد مزوتراپی باشد و این می‌تواند هزینه کلی این روش را افزایش دهد. تعداد جلسات مورد نیاز بسته به فرد و میزان چربی موجود متفاوت خواهد بود.

همچنین ذکر این نکته لازم است که مزوتراپی چربی سوز یک عمل زیبایی محسوب می‌شود و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. برای اطلاع از هزینه عمل و تعداد جلسات مورد نیاز و نتایج مورد انتظار با یک پزشک متخصص مشورت کنید. علاوه بر این، یافتن یک پزشک با تجربه و معتبر برای تضمین بهترنی نتیجه مهم است. به طور خلاصه، هزینه مزوتراپی چربی سوز مشخص نیست و باید توسط پزشک تعیین شود.

هزینه مزوتراپی شکم و پهلو

مزوتراپی چربی سوزی صورت

مزوتراپی چربی سوز می‌تواند برای کاهش رسوبات چربی در صورت، مانند غبغب، برای بهبود فرم کلی صورت استفاده شود. همچنین می‌توان از آن برای کاهش ظاهر چاق گونه استفاده کرد. توجه به این نکته ضروری است که مزوتراپی به عنوان درمانی برای افتادگی پوست یا چین و چروک توصیه نمی‌شود و جایگزینی برای لیفت صورت نیست. معمولاً برای هدف قرار دادن نواحی کوچک چربی ناخواسته و کانتور صورت استفاده می‌شود. علاوه بر این، مهم است که قبل از انجام مزوتراپی چربی سوز روی صورت با یک پزشک متخصص مشورت کنید. آنها ناحیه مورد درمان را بررسی می‌کنند، در مورد روش، نتایج مورد انتظار، عوارض جانبی احتمالی به شما اطلاع می‌دهند و مراقبت‌های پس از آن را به شما ارائه می‌دهند.

سوالات متداول مزوتراپی چربی سوز

چربی های ذوب شده از طریق مزوتراپی چربی سوز از چه طریق دفع می شود؟

بعد از گذشت چند هفته چربی ‌های ذوب‌ شده از راه‌ های مختلف مانند روده و کبد از بدن خارج می‌شود

از مزوتراپی چربی برای چه کاری استفاده می شود؟

از مزوتراپی چربی برای کاهش وزن استفاده می شود

مشاوره رایگان از کلینیک ترنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای