تزریق ژل گونه

یکی از عمل ‌های زیبایی کاملاً ساده، پرطرفدار و بدون بیهوشی تزریق ژل گونه است. گونه‌ ها به عنوان قسمت بسیار با اهمیت در وسط صورت، نقش زیادی در جذابیت و زیبایی چهره دارند.

تزریق ژل گونه​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان تزریق ژل گونه ، فرم زیر را پر کنید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ژل گونه چیست؟

افتادگی پوست و کاهش حجم ناحیه اطراف استخوان گونه یکی از پدیده هایی است که به دنبال پیری و افزایش سن ایجاد می شود. در واقع هر چه پوست شما نازک تر شود، شاهد چین و چروک های بیشتری روی پوست خود خواهید بود. در این صورت راه دوباره جوان شدن چیست؟ آیا باید با حقیقت افزایش سن و پیری کنار بیاییم؟

در دنیای امروز، دیگر سن تنها یک عدد است. شما می توانید با استفاده از روش هایی که با هدف جوان سازی صورت انجام می شوند؛ افزایش سن را به سخره بگیرید. روش تزریق ژل به گونه یکی از روش های موثری است که بازدهی سریع و عالی به دنبال دارد.

در واقع ژل گونه یک روش تزریقی است که در این روش می توان حجم ناحیه اطراف استخوان گونه را افزایش داد. به این ترتیب استخوان گونه برجسته تر شده و واضح تر دیده می شود. عمل تزریق ژل گونه به خوش فرم شدن و زاویه دار شدن صورت کمک می کند تا صورتی جوان و شاداب داشته باشید.

تزریق ژل گونه یک عمل زیبایی است که شامل تزریق یک ماده، معمولاً اسید هیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم، به گونه‌ها برای افزایش حجم و فرم دهی بهتر به گونه‌ها است. این درمان می‌تواند به ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر کمک کند، به خصوص برای کسانی که به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن چربی‌های صورت خود را از دست داده‌اند. ژل به نواحی خاصی از گونه‌ها تزریق می‌شود تا حجم دهی، پوست افتاده را بلند کند و صورت را کانتور کند. این روش به طور کلی ایمن و نسبتاً غیر تهاجمی است، با حداقل زمان توقف و عوارض جانبی بسیار کم. با این حال، انتخاب یک پزشک واجد شرایط و با تجربه برای کسب بهترین نتایج بسیار مهم است.

تزریق ژل گونه چیست و چگونه است ؟

مراحل تزریق ژل گونه

در اولین مرحله تزریق ژل به گونه باید با پزشک متخصص خود مشورت کرده و تحت معاینه پزشک قرار بگیرید. در این معاینه، پزشک ابتدا انتظارات شما را از این عمل زیبایی بررسی می کند تا بداند دقیقا به دنبال چه نوع و چه میزان تغییری در صورت خود هستید.

در صورتی که از داروی خاصی استفاده می کنید؛ باید پزشک معالج خود را در جریان بگذارید. هم چنین اگر پیش از این؛ به بخش های دیگری از صورت خود ژل تزریق کرده اید یا عمل جراحی زیبایی انجام داده اید، باید پزشک خود را در جریان بگذارید.

ادامه مراحل تزریق ژل به گونه به این صورت است که پزشک ناحیه ای که باید تحت عمل قرار بگیرد را مشخص می کند. در این مرحله باید ناحیه ای که می خواهید به آن ژل تزریق کنید را به درستی برای پزشک شرح دهید.

در قدم بعدی پزشک این نواحی مشخص شده را با بی حسی موضعی بی حس می کند. به این ترتیب برای انجام عمل و تزریق ژل آماده خواهید شد.

در نهایت ژل به نواحی مشخص شده تزریق می شود. پس از انجام عمل باید به دستور العمل های پزشک برای دوران نقاهت توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

افزایش جذابیت صورت با تزریق گونه

با افزایش سن و افتادگی گونه، باعث می‌شود تا فرد زیبایی و جذابیت خود را از دست داده و چهره‌ او پیرتر به نظر برسد. از این رو تزریق ‌ژل می تواند جذابیت و جوانی را به شما باز گرداند.

افزایش جذابیت صورت با تزریق گونه

مزایای تزریق ژل گونه

اگر به فکر تزریق ژل به گونه هستید؛ حتما دوست دارید درباره مزایای آن بیشتر بدانید. در واقع این روش یکی از موثر ترین و سریع ترین روش های جوان سازی صورت است که شامل مزایای زیر می باشد:

  • یکی از نگرانی هایی که همواره در مورد انجام عمل های زیبایی وجود دارد؛ آسیب دیدن بافت های پوستی است. از آن جایی که در تزریق ژل به گونه از هیالورونیک اسید استفاده می شود؛ به بافت های پوستی صورت آسیبی وارد نمی شود. این ماده پس از مدتی به بافت صورت جذب شده و اثر دائمی نخواهد داشت. به همین دلیل پس از مدتی می توانید آن را تمدید کنید یا این که صورت شما به حالت نرمال برمی گردد.
  • اگر پس از انجام عمل پشیمان شدید و از نتیجه عمل رضایت نداشتید؛ می توانید ژل را از گونه خارج کرده و آن را تخلیه کنید تا صورت به فرم عادی خود بازگردد.
  • تزریق ژل به گونه یک عمل سریع و تاثیر گذار است که می توانید آن را در مدت زمان کوتاهی حدودا نیم ساعت انجام داده و در مدت کمی پس از عمل، شاهد عمل شگفت انگیز آن باشید.
  • این عمل نیازی به بیهوشی نداشته و به طور کلی به عنوان یک عمل زیبایی سبک شناخته می شود. به این ترتیب حتی بلافاصله پس از انجام عمل می توانید به کارهای روزمره خود بپردازید.
  • در واقع هدف اصلی از انجام عمل تزریق ژل این است که زیبایی و جوانی را به صورت خود بازگردانید. همچنین با تزریق ژل می توان تاثیراتی که افزایش سن روی پوست گذاشته مانند چین و چروک و خشکی را جبران کرد.

موارد ذکر شده برجسته ترین مزایای تزریق ژل هستند که در این بخش به آنها اشاره کردیم. اگر شما تا به حال تجربه انجام عمل تزریق ژل را داشته اید؛ از مزایای عمل تزریق ژل رضایت داشته اید؟

مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل به گونه

برای این که بهترین نتیجه را از عمل تزریق ژل دریافت کنید باید مراقبت های ضروری پس از عمل را که پزشک توصیه می کند به درستی انجام دهید. در صورتی که در انجام دادن این مراقبت های پس از عمل سهل انگاری کنید، نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد.

  • تا مدت زمان 2 روز پس از تزریق ژل به صورت طاق باز نخوابید.
  • محل عمل شده را نخارانید، فشار ندهید و از ماساژ دادن این ناحیه به طور جدی خودداری کنید.
  • مصرف مشروبات الکی، سیگار و سایر دخانیات تا 2 هفته پس از عمل ممنوع است و برای دریافت بهترین نتیجه باید از آنها دوری کنید.
  • یکی از راهکارهای کاهش التهاب این است که به طور مرتب از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • بایستی داروهایی که توسط پزشک جهت بهبود، تسکین و کاهش التهاب تجویز می شود را به طور مرتب مصرف کنید.
  • پس از تزریق ژل باید تا مدتی برای خروج از خانه حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید؛ در غیر این صورت اشعه های مضر نور خورشید می تواند به ناحیه تزریق ژل آسیب برساند.
  • به جز کرم ضد آفتاب استاندارد که پزشک تجویز می کند؛ استفاده از سایر کرم های آرایشی تا حد امکان ممنوع است.

به جز موارد ذکر شده در بالا؛ پزشک بنا بر وضعیت جسمانی و نوع عمل فرد، مراقبت های پس از عمل را شرح می دهد که رعایت آنها برای دریافت بهترین نتیجه ضروری است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

عوارض تزریق ژل به گونه

اگر به فکر انجام عمل تزریق ژل به گونه هستید؛ حتما عوارض احتمالی آن شما را نگران کرده است. برخی از محتمل ترین عوارض تزریق ژل به شرح زیر هستند:

  • نشان دادن واکنش آلرژیک بدن به مواد تزریق شده
  • به وجود آمدن تنش و بی نظمی در کانتور
  • عدم به وجود آمدن تناسب درست در صورت
  • احتمال دانه دانه شدن خارجی ترین لایه پوست
  • عفونت کردن پوست پس از تزریق ژل
  • احتمال سوزش یا زود گذر ناحیه تزریق شده
  • احتمال آسیب به بافت پس از تزریق

اینها جزو عوارض تزریق ژل به گونه محسوب می شوند که باید پیش از عمل بدانید. گاهی اوقات بدن برخی افراد به مواد تزریق واکنش آلرژیک شدید تری نشان می دهد که در این موارد باید حتما پیش از عمل، دکتر را در جریان حساسیت هایی که دارید بگذارید.

در صورتی که در تزریق ژل از مواد سالم و استاندارد استفاده نشود؛ می تواند عوارض جبران ناپذیری برای سلامتی و جذابیت چهره شما به همراه داشته باشد. بنابراین در انتخاب دکتر و مرکز زیبایی خود دقت لازم را به خرج دهید.

تزریق ژل به گونه مناسب چه افرادی است؟

به نظر شما چه افرادی بهترین کاندیدها برای تزریق ژل به شمار می روند؟ چه افرادی از این عمل بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد؟

  • افرادی که سیگار و دخانیات استعمال نمی کنند بهترین نتیجه را از این عمل دریافت می کنند.
  • کسانی که فرم صورت آنها کشیده است می توانند گزینه های خوبی برای عمل تزریق ژل به شمار روند.
  • کسانی که با افزایش سن شاهد شل شدگی و افتادگی پوست خود هستند؛ می توانند با این عمل دوباره گونه های جذاب و برجسته داشته باشند.
  • در صورتی که فرد به دلیل رژیم غذایی، بیماری و غیره دچار لاغری صورت شده، می تواند با این عمل بار دیگر به فرم صورت ایده آل خود دست پیدا کند.
  • در صورتی که گونه های شما چین و چروک دارد، می توانید از این عمل برای از بین بردن و جوان سازی صورت خود استفاده کنید.

به همان اندازه که تزریق ژل می تواند برای افراد ذکر شده در بالا مطلوب و ثمربخش باشد؛ این عمل جراحی برای افراد زیر مضر است و می تواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد:

  • بانوان باردار و شیرده نباید به هیچ عنوان به سراغ انجام این عمل بروند؛ زیرا مواد تزریق شده و داروهایی که برای مراقبت های پس از آن تجویز می شوند، می تواند برای سلامتی آنها مضر باشد.
  • در صورتی که فرد به اختلالات خون ریزی مبتلاست نباید به سراغ انجام عمل تزریق ژل به گونه برود.
  • اگر شما نسبت به ترکیبات مصنوعی مانند ژل هیالورونیک اسید حساسیت دارید؛ نمی توانید تزریق ژل به گونه را انجام دهید چون بدن شما نسبت به این مواد واکنش آلرژیک نشان خواهد داد.

اگر به فکر انجام عمل تزریق ژل هستید؛ حتما موارد بالا را در نظر بگیرید. شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟ آیا تزریق ژل برایتان ثمربخش خواهد بود؟

اسید هیالورونیک از بهترین مواد ها برای تزریق ژل

ایمن بودن و استاندارد بودن ژل‌ اهمیت بسیار زیادی دارد. ژل‌ ها از مواد متنوعی ساخته شده ‌اند که همگی به صورت طبیعی در بدن وجود دارند، ژل ها معمولا از کلاژن ساخته شده و با بدن انسان و پوست او سازگاری هستند، به همین دلیل عارضه‌ ای ایجاد نمی‌کنند. فقط دو الی سه سی سی برای هر گونه تزریق مورد نیاز است. این کار حدود ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. اسید هیالورونیک از بهترین مواد ها برای تزریق ژل هستند.

تزریق ژل به صورت به چه عواملی بستگی دارد؟

تزریق ژل گونه به این شکل است که پزشک میزان مورد نیاز از ژل را با استفاده از یک سرنگ مخصوص به گونه ‌های بیمار تزریق می‌کند. این کار باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. زیرا هر گونه بی‌دقتی و خطا می‌تواند زیبایی گونه فرد را به خطر بیاندازد و از متقارنی و خوش فرمی خارج کند. بعد از اتمام تزریق، پزشک گونه بیمار را ماساژ داده تا فرم نهایی کار حاصل شود. مقدار تزریق ژل به گونه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل فرم صورت فرد، انتظار بیمار از درمان و فرم مد نظر ایشان، سن فرد بیمار، ویژگی های پوستی فرد مانند کشش و بافت پوست و… می شود.

بهترین ژل های گونه

اگر می خواهید از تزریق ژل بهترین نتیجه را دریافت کنید؛ باید به سراغ بهترین ژل های گونه بروید. بهترین برند های ژل گونه شامل ژوویدرم، رووفیل، ژل الانسه، پروفایلو، ژل آیدیا، آلاینا، پرنسس، بلوترو، پرفکتا، ژل نورامیس و نئوریا می باشند.

در صورتی که قصد انجام عمل تزریق ژل به گونه را دارید؛ پیشنهاد می کنیم حتما نوع و برند ژل مورد استفاده را از پزشک متخصص بپرسید تا نسبت به نتیجه عمل مطمئن تر شوید.

برندهای معرفی شده نسبت به سایر برندهای موجود در بازار، معتبرتر بوده و می توانید نسبت به نتیجه عمل امیدوارتر باشید.

قیمت تزریق ژل گونه چقدر است؟

قیمت تزریق ژل گونه بسته به عواملی مانند محل کلینیک، تجربه پزشک و نوع ژل مورد استفاده می‌تواند بسیار متفاوت باشد. قیمت خود ژل معمولاً بیشترین هزینه را دارد، اما پرکننده‌های اسید هیالورونیک ارزان‌تری وجود دارد که نسبت به گزینه‌های ماندگارتر مانند Radiesse یا Sculptra ماندگاری کمتری دارند. علاوه بر هزینه فیلر، بیماران ممکن است نیاز به پرداخت هزینه تزریق نیز داشته باشند که می‌تواند از قیمت را افزایش دهد.

توجه به این نکته مهم است که هزینه تزریق پرکننده گونه هزینه‌ای یکباره نیست، زیرا اثرات پرکننده معمولاً ۶ تا ۱۲ ماه قبل از نیاز به درمان‌های اضافی باقی می‌ماند. به این ترتیب، بیماران باید بر این اساس بودجه داشته باشند و هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ژل گونه گزینه مناسبی برای آن‌ها هستند، هزینه‌های جاری را در نظر بگیرند.

به طور کلی، در حالی که تزریق پرکننده گونه می‌تواند پرهزینه باشد، بسیاری از بیماران این را می‌دانند نتایج به خوبی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، زیرا گونه‌های پرتر و جوان‌تر می‌تواند ظاهر کلی آن‌ها را بهبود بخشد و اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش دهد.

در این مقاله به بررسی عمل تزریق ژل گونه و همه چیزهایی که باید درباره آن بدانید پرداختیم. از آن جایی که هدف از این عمل زیبایی و جوان سازی صورت است؛ باید به سراغ یک مرکز معتبر بروید تا نسبت به نتیجه عمل مطمئن باشید. بنابراین اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید؛ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. هم چنین می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم. با سپاس از همراهی و اعتماد شما

سوالات متداول تزریق ژل گونه

آیا تزریق ژل موجب عارضه در بدن می‌شود؟

خیر، ژل ها معمولا از کلاژن ساخته شده و با بدن انسان و پوست سازگار هستند.

چند سی سی برای تزریق ژل به گونه لازم است؟

فقط دو الی سه سی سی برای تزریق هر گونه مورد نیاز است.

تزریق ژل گونه چیست؟

تزریق ژل گونه یک عمل زیبایی است که در آن اسید هیالورونیک یا سایر مواد پرکننده به گونه‌ها تزریق می‌شود تا شکل، حجم و کانتور گونه‌ها را افزایش دهد.

تزریق ژل گونه چقدر طول می‌کشد؟

این روش معمولاً ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، بسته به مقدار ژل مورد نیاز و تکنیک مورد استفاده.

آیا تزریق ژل گونه دردناک است؟

تزریق ژل گونه می‌تواند کمی ناراحت‌کننده باشد، اما اکثر بیماران تنها ناراحتی خفیفی را در طول فرآیند تزریق گزارش می‌کنند. برخی از پرکننده‌ها حاوی یک بی‌حس‌کننده موضعی برای به حداقل رساندن درد هستند.

مشاوره رایگان از کلینیک ترنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای