جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از انواع جدیدترین روشهای جراحی زیبایی است که به منظور از بین بردن افتادگی در نواحی مانند پلک بالا و پایین انجام می شود. پزشک با انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی به رفع نقایص پلک و چشم از قبیل رفع پف زیر چشم، بهبود افتادگی عضلات چشم، سفت شدن عضلات چشک کمک می کند. در حقیقت، با انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی ‏می توانید نقایص پلک و چشم را برطرف کرده و زیبایی از دست رفته چشم هایتان را بدست آورید.

جراحی بلفاروپلاستی​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان بلفاروپلاستی ، فرم زیر را پر کنید

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جراحی بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که شامل برداشتن پوست، چربی و ماهیچه اضافی از پلک‌ها می‌شود. معمولاً برای بهبود ظاهر افتادگی یا افتادگی پوست، چین و چروک و کیسه‌های زیر چشم، روی پلک‌های بالا و پایین انجام می‌شود. این روش معمولاً به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و زمان بهبودی معمولاً کوتاه است. خطرات مرتبط با بلفاروپلاستی شامل تورم موقت، کبودی و خشکی چشم است. این روش در بین مردان و زنان محبوب است و می‌تواند به بازگرداندن ظاهری جوان‌تر و با طراوت به چشم‌ها کمک کند.

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

افتادگی چشم و پلک تاثیر زیادی در کاهش زیبایی چشم ها و چهره دارد. بنابراین، در صورت افزایش سن و بروز مشکلاتی مانند افتادگی پلک باید به دنبال راه حل رفع این مشکل باشید. بلفاروپلاستی بهترین راه حل برای رفع مشکلاتی مانند افتادگی پلک بالا، چروک پلک و پف زیر چشم است. پس اگر دوست دارید که چهره ای زیبا و جوان داشته باشید، انجام عمل بلفاروپلاستی را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایای جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی مانند سایر روشهای جراحی مزایایی دارد. از مزایای بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش پف زیر چشم
  • رفع افتادگی پلک بالا
  • رفع چروک های چشم
  • تغییر اساسی در ظاهر

مزایای جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی

هزینه بلفاروپلاستی

عوامل مختلفی روی افزایش یا کاهش هزینه بلفاروپلاستی تاثیرگذار می‌باشد. هزینه بلفاروپلاستی به عواملی از قبیل هزینه کلینیک، هزینه آزمایش، هزینه تیم بیهوشی و دستمزد جراح و هزینه مواد بی حسی بستگی دارد.

هزینه بلفاروپلاستی که به عنوان جراحی پلک نیز شناخته می‌شود، بسته به عوامل مختلفی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این عوامل شامل موقعیت جغرافیایی جراحی، تجربه و شهرت جراح، نوع بیهوشی مورد استفاده و وسعت عمل می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که اکثر شرکت‌های بیمه، بلفاروپلاستی را یک عمل زیبایی می‌دانند و هزینه آن را پوشش نمی‌دهند. با این حال، اگر جراحی به دلایل پزشکی مانند اختلال بینایی ناشی از افتادگی پلک انجام شود، بیمه ممکن است بخشی یا تمام هزینه را پوشش دهد.

بیماران همچنین باید هزینه مراقبت‌های بعد از عمل مانند دارو‌های مسکن، ویزیت‌های بعدی و عوارض احتمالی را در نظر بگیرند. ضروری است که در مورد تمام هزینه‌ها و گزینه‌های تأمین مالی با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره صحبت کنید.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی، یا جراحی زیبایی پلک، برای اطمینان از بهبودی مناسب و نتایج مطلوب بسیار مهم است. بلافاصله پس از عمل، چشم‌های بیمار با بانداژ و کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی پوشانده می‌شود. برای مدیریت ناراحتی ممکن است داروی مسکن تجویز شود. به بیماران توصیه می‌شود در چند روز اول پس از جراحی با سر بالا استراحت کنند و از انجام فعالیت‌های سنگین و خم شدن خودداری کنند. مهم است که از مالش یا لمس چشم‌ها خودداری کنید و محل‌های برش را تمیز و خشک نگه دارید.

پس از چند روز، بانداژ‌ها برداشته می‌شوند و بیماران می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند، اما همچنان باید از هر کاری بیش از حد شدید اجتناب کنند. قطره یا پماد چشمی ممکن است برای جلوگیری از خشکی و عفونت تجویز شود. معمولاً تورم و کبودی برای چند هفته ادامه می‌یابد، اما بیماران می‌توانند از کمپرس سرد و مسکن‌های بدون نسخه برای مدیریت ناراحتی استفاده کنند. شرکت در تمام جلسات بعدی با جراح ضروری است برای نظارت بر بهبود و رسیدگی به هر گونه ایراد احتمالی.

به طور کلی، پیروی از دستورالعمل‌های جراح پس از عمل و مراقبت از چشم‌ها برای اطمینان از بهبودی روان و نتایج مطلوب پس از بلفاروپلاستی، حیاتی است.

سوالات متداول بلفاروپلاستی

آیا با عمل بلفاروپلاستی پف زیر چشم درمان می‌شود؟

بله با عمل بلفاروپلاستی شما می توانید پف زیر چشم درمان خود را درمان کنید.

آیا در عمل بلفاروپلاستی بیمار بی هوشی کامل می‌شود؟

بسته به تشخیص پزشک و سوابق بیماری فرد بیهوشی انجام می‌شود.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که روی پلک‌ها انجام می‌شود. این جراحی برای برداشتن پوست، ماهیچه و چربی اضافی پلک‌های بالا و پایین استفاده می‌شود که می‌تواند باعث خستگی، پف کردگی یا افتادگی چشم‌ها شود. این روش را می‌توان روی هر دو پلک بالا و پایین یا فقط یکی از آن‌ها انجام داد. هدف از بلفاروپلاستی این است که به چشم‌ها ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر بدهد.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی هستند؟

کاندیدای ایده‌آل برای بلفاروپلاستی عموماً بزرگسالان سالمی هستند که از ظاهر پلک‌های خود آزار می‌دهند. آن‌ها ممکن است دارای پوست یا چربی اضافی در پلک بالایی یا پایینی خود باشند که می‌تواند آن‌ها را خسته یا پیر به نظر برساند. کاندید‌های خوب باید انتظارات واقع بینانه‌ای از نتایج جراحی داشته باشند و مایل به پیروی از دستورالعمل‌های جراح خود برای بهبودی باشند. بیماران مبتلا به شرایط پزشکی مانند سندرم چشم خشک، گلوکوم یا شبکیه جدا شده ممکن است کاندیدای مناسبی برای بلفاروپلاستی نباشند. لازم است که با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید تا مشخص شود آیا بلفاروپلاستی گزینه خوبی برای شما است یا خیر.

نمونه کار ها

مشاوره رایگان از کلینیک ترنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای