درمان قارچ پوستی

قارچ پوستی یا عفونت های قارچی پوست انواع مختلفی دارد و می تواند تمام بخش های بدن را درگیر کند این عفونت ها در اکثر اوقات با خارش های شدید همراه هستند و در صورتی که درمان نشوند می توانند به ضایعات پوستی تبدیل شوند. برای درمان قارچ پوست در ادامه با ما همراه باشید.

درمان قارچ پوستی​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان درمان قارچ پوستی ، فرم زیر را پر کنید

عفونت های قارچی پوست انواع مختلفی دارند که بسته به نوع اندامی که درگیر می شود تقسیم می شود در واقع نام کامل عفونت به محل بروز بستگی دارد قارچ پوست سر، قارچ روی بدن ، قارچ کشاله ران ، بیماری پای ورزشکاران و عفونت ناخن از جمله عفونت های قارچی پوست به شمار می آيند که به درمان قارچ پوست نیاز خواهد بود.

علل عفونت های قارچی پوست

پوست هایی که مرطوب هستند بیشتر مستعد قارچ هستند از طرفی پوشیدن لباس های تنگ که به عرق بدن اجازه تبخیر شدن ندهد نیز عامل ایجاد قارچ های پوستی می شود آسیب دیدن سطح پوست و خراشیدن آن نیز می تواند منجر به پیدایش قارچ پوستی باشد.

علل عفونت های قارچی پوست

روش های درمان قارچ پوستی

قارچ های پوستی می توانند درمان شوند البته اگر به موقع برای درمان آن اقدام شود یکی از این روش ها درمان های دارویی است از دیگر روش های پرکاربرد درمان لیزر است که یکی از گزینه های معمول برای درمان قارچ است که طبق شواهد حدود ۸۵ درصد افراد پس از استفاده از لیزر بعد از گذشت ۶ ماه درمان شده اند.

سوالات متداول درمان قارچ پوستی

آقا قارچ پوستی درمان می‌شود؟

بله اگر با پزشک وکلینیک خوب پوست مو درمان خود را شروع کنید، در مدت زمان کمم این موضوع تحقق می‌یابد.

منظور از قارچ پوستی چیست؟

قارچ پوستی که مایکوز نیز نامیده می‌شود یک بیماری پوستی است که توسط قارچ‌ها ایجاد می‌شود.