درمان قارچ ناخن

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای شما نیز رخ دهد، قارچ ناخن است. این بیماری بیشتر در بزرگسالان دیده می شود تا کودکان. در صورتی که عفونت قارچی کم باشد نیاز به درمان نیست اما در صورتی که شما با درد شدید و زخیم شدن ناخن مواجه شدید حتما باید برای درمان قارچ ناخن باید اقدام کنید.

درمان قارچ ناخن​

برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان درمان قارچ ناخن ، فرم زیر را پر کنید

از جمله علائم که نشان می‌دهد فرد به درمان قارچ ناخن نیاز دارد می‌توان به زخمیم شدن ناخن ها به مرور زمان اشاره کرد و همچنین ناخن ها بدون دوام، شکننده خواهند شد، ناخن ها تیره تر می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند از طرفی کج شدن ناخن هم می تواند یکی از علت های قارچ ناخن باشد.

دلایل ایجاد قارچ ناخن

یکی از دلایل مهم قارچ ناخن مرطوب بودن همیشگی ناخن هاست در واقع محل کار خیس و مرطوب می تواند در پیدایش قارچ ناخن تاثیرگذار باشد از طرفی اگر شما کنار کسی هستید که قارچ ناخن دارد شما مستعد این بیماری هستید از دیگر دلایل این بیماری کاهش گردش خون و پابرهنه بودن در محیط های آلوده ومرطوب می باشد.

روش های درمان قارچ ناخن

درمان ها و داروهای زیادی برای درمان بیماری قارچ ناخن وجود دارد :
• داروهای خوراکی ضد قارچ ناخن
• استفاده از کرم های مخصوص
• برداشتن ناخنی که دچار قارچ شده
• لیزر قارچ ناخن

روش های درمان قارچ ناخن

درمان قارچ ناخن با لیزر

یکی از روشهای درمانی موثر برای از بین بردن قارچ ناخن، درمان قارچ ناخن با لیزر است. این روش درمانی با درد و ناراحتی همراه نیست و احتیاج به گذراندن دوران نقاهت نیز ندارید. در این روش از لیزرهای دی اکسید کربن و کرم ها ضد عفونت قارچی به طور همزمان استفاده می شود و همین امر باعث درمان قارچ ناخن می شود. با این حال این روش توسط بسیاری از پزشکان توصیه نمی شود چون قارچ ناخن با بسیاری از روش های ساده تر قابل رفع است. برای مثال اگر شما از این مشکل رنج می برید متخصصان کلینیک ترنم درمان قارچ ناخن با دارو را به شما توصیه می کنند. روش درمان بوسیله دارو همان اثر بخشی لیزر را دارد اما عوارض جانبی آن بشدت کمتر است.

سوالات متداول درمان قارچ ناخن

ضخیم شدن ناخن شصت پا نشانه بیماری قارچ است؟

با توجه به این که ضخیم شدن ناخن از جمله علائم قارچ ناخن است می تواند نشانه این بیماری باشد.

بهترین روش درمان قارچ ناخن چیست؟

لیزر درمانی یکی از بهترین روش های درمان قارچ ناخن است.